معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش خبرداد
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش خبرداد
بازدید : 183 |

 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش خبرداد:یکپارچه سازی اقدامات رفاهی فرهنگیان در سال 94
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش، یکپارچه سازی اقدامات رفاهی فرهنگیان را مهم ترین اقدام مالی آموزش وپرورش در سال 94 خواند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  پیش از ظهر امروز سیدمحمدبطحایی در نشست خبری که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های آموزش وپرورش در سال94 مبتنی بر بهسازی نیروی انسانی و با رعایت اصل ارتقای کیفیت بخشی فرآیند یاددهی – یادگیری تنظیم شده است.

وی با بیان این که آموزش وپرورش همواره  با کسری بودجه و منابع مالی پایدار مواجه بوده است، افزود:آموزش وپرورش در سال جاری 1800 میلیارد تومان کسری اعتبار داردکه علاوه بر این قریب به 1400 میلیارد تومان بدهی مربوط به سال 92 و بندهایی از آن مربوط به معوقات سال 86 می باشد که متأسفانه آثار آن بر بودجه سال 93 دیده می شود  وبا تلاش های دولت و مجلس شورای اسلامی بخش هایی از آن در این هفته و اوایل سال آینده به تدریج پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش عنوان کرد: بخشی از بدهی 1800 میلیارد تومان، مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 93 است که مقارن با هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه 94 پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این که در مجلس شورای اسلامی منابع خوبی برای آموزش وپرورش پیش بینی شده است ، خاطرنشان کرد: اخذ مالیات از شرکت دولتی و بانکی که تا پیش از این هیچ مالیاتی به دولت پرداخت نمی کرده اند، باعث می شود اعتباری در حدود 1700 میلیارد تومان به بودجه آموزش وپرورش افزوده شود و می تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

بطحایی بیمه طلایی فرهنگیان را مهم ترین موضوع بخش رفاهی عنوان کرد و افزود: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در مدت فعالیتش در آموزش وپرورش توانسته است تعداد مراکز خدماتی اش از 330 به 8800 برساند و گام بزرگی در راستای افزایش خدمات بیمه ارائه کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به افزایش تعرفه خدمات درمانی در چند ماه سال گذشته ، گفت: این افزایش تعرفه در کنار مبلغ  حق بیمه قرارداد پایین در سال 93 ، ادامه کار را برای این شرکت بیمه با مشکلات عدیده مواجه کرده بود ولی همچنان خدمات بیمه ای این شرکت به قوت خودش باقی است .

وی با بیان این که بسیاری از خدمات بیمه تکمیلی، توسط شرکت بیمه سلامت ارائه می شود ، تصریح کرد: در سال آینده با توجه به پوشش های بیمه ای خاص، چهار بسته بیمه تکمیلی با شرایط و خدمات ویژه برای فرهنگیان درنظرگرفته شده است که بسته به نیاز معلمان، قابل انتخاب و استفاده خواهد بود.

بطحایی خاطرنشان کرد: امیداست این انعطاف بتواند رضایت مندی را در بین فرهنگیان درخصوص خدمات بیمه و درمان فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به افزایش 15 درصد شرایط و امکانات اسکان نوروزی در سال 94، خاطرنشان کرد: در 11 هزار مدرسه، بیش از 34 هزار کلاس درس به صورت کامل تجهیز شده و امیداست که این خدمات در کنار 180 مرکز رفاهی معلم ، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه ها بتواند شرایط رفاهی مطلوبی را برای مسافران نوروزی فراهم کند.

وی از یکپارچه سازی حساب مدارس در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: رصد و کنترل حساب های مدارس از حیث درآمد و هزینه ها به هیچ عنوان تصرف در اختیارات مدیران مدارس نیست ، بلکه به نوعی مراقبت و جلوگیری از برخی تخلفات محسوب می شود که باید برای اعتمادسازی اولیا انجام شود.

بطحایی درخصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال 94، خاطرنشان کرد: براساس لایحه بودجه سال 94 ، این ویژگی فقط برای فرهنگیان دارای بیماری های خاص و بدون سنوات ارفاقی درنظر گرفته شده است با این شرط که تعداد بازنشستگان نباید از عدد پیش بینی شده در لایحه بودجه فراتر رود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش از افتتاح اولین مرکز خدماتی درمانی ویژه بیماران صعب العلاج فرهنگی در مشهد در بهمن ماه خبر داد و افزود: تا پایان سال،  دو مرکز دیگر در شهرهای شیراز و تهران و تا خرداد ماه94،  10 مرکز خدماتی در مراکز استان های پرجمعیت موردبهره برداری قرار می گیرد که تمام خدمات آن برای بیماران به صورت رایگان انجام می شود.

بطحایی درخصوص فوق العاده شغل فرهنگیان موضوع بند 5 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این بند قانون، منوط به اصلاح ساختار نیروی انسانی آموزش وپرورش است که از دو ماه گذشته برای آموزگاران مقطع ابتدایی انجام شده و به تدریج با اصلاحات برای سایر معلمان نیز اجرایی می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش وپرورش از اتمام بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و افزود: این لایحه پس از تصویب در هیئت دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

وی تأکید کرد: با اجرایی شدن لایحه، میزان دریافتی معلمان براساس آیین نامه ها برحسب مهارت های تدریس، مدرک تحصیلی و آموزش های ضمن خدمت متفاوت خواهد بود و این به معنای  حذف بخش بزرگی از معلمان،  از منافع این لایحه نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:آموذش وپرورش, معاون مالی, پاداش, سال93,بازنشستگان,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس